Izrada sajta / vesti

Web i Print dizajn | Blog vesti | uvek bolji, web studio

Google Analitics

Brzi saveti za savladavanje Google Analitics

Izrada_sajta


Google Analitika nudi webmasterima mali i veoma vredan alat. Sposobnost da svoje sajtove i podatke pratite je od presudnog značaja za uspeh, a Google Analitika nudi sve što je potrebno. Glavni problem je što mnogi webmasteri ne koriste informacije ispravno i gube vreme gledajući pogrešne analize i brojeve. U nastavku se nalaze informacije za više rafinirani pristup korišćenja Google Analitics da bi se ispunili apsolutno svi Vaši specifični ciljevi. Korišćenjem ovih jednostavnih saveta, trebalo bi da postanete gospodar svoje analize veb sajta za kratko vreme.

Dugoročna Statistika

Svaki set metričke procene treba posmatrati i kao lokalni i odnos dugoročnih vrednosti. Google Analitika prikazuje vrednosti u poslednjih 30 dana kao podrazumevanu kategoriju. Ovo je idealno za proveru na skorijim i neposrednim aktivnostima vezanim za vaš sajt, ali prostire se i na 3-6 meseci u nazad u vremenu i to će Vam pomoći da bolje ovladate dešavanjima i trendovima. Odvojite vreme za proučavanje obrazaca rasta na Vašem sajtu, i napravite promene u marketing planu gde je to potrebno.

Ako Vaš sajt neko vreme stagnira u poseti, dobra je ideja da se osvrnemo na čitavu godinu da se razvije najbolje rezultatski trend.

Monitoring aktivnosti posetilaca

Divno je znati koliko posetilaca Vaš sajt ima u poslednjih 30 dana, ali bolje da znate i šta rade dok listaju Vaš sajt. Obratite pažnju na detalje posete, šta se dešava na ulazu, takozvani “Bounce rate” i procenat izlaza. Lista posetilaca koji su ušli na Vaš sajt sa određene stranice. Ovo je veoma važan podatak kada se radi planiranje Vaše marketinške strategije.

Procenat izlaza će Vam pokazati kada posetioci napuštaju Vašu prezentaciju, a i gde su bili kad su to uradili. Važno je obratiti pažnju na stopu posete. Ako posetioci odlaze odmah nakon otvaranja određene stranice, toj stranici će biti potrebno posvetiti malo više pažnje. To je verovatno i pokazatelj da na toj jednoj strani problem i da ona može da sprečava da se saobraćaj nastavljalja dublje i da posete budu intenzivnije i sa više konverzije odnosno aktivnosti koje sut reyultirale kupovinom kontaktom sa vama i naručivanjem Vaših usluga ili proizvoda.

Trebalo bi da se provere obrasci ponašanja svih posetilaca. Znajući informacije gde su posetioci došli, koliko su i na šta su potrošili vreme na web sajtu otvara veliku mogućnost za stvaranje strategije buduće marketinške kampanje.

Frekvencija posete je odličan način da se vidi da li se postignuti saobraćaj vraća i ponavlja. Ako pravite nove sadržaje za koje posetioci osećaju da su validni i vredni, oni će se svakako vratiti. Ukoliko niste dovoljno ažurirali sadržaje, posetioci će na kraju prestati da posjećuju vašu web stranicu. Razvijajte sadržaj da bude koristan i vredan i očekujte najbolje rezultate.

Kvalitetan sadržaj

Kvalitetan sadržaj je važan deo svakog uspeha sajtova. Iako ključne reči u sadržaju nisu toliko važne kao što su nekada bile, one i dalje treba da se prate. Većina saobraćaja će doći sa pretraživača, tako da je izuzetno važno da Vaš sadržaj nudi vrednost kako bi visoko rangirali u rezultatima pretrage. Google ažuriranja su setovana tako da važniji i korisniji sadržaj bude visoko rangiran u pretrazi. Dakle kvalitet sadržaja je bitniji nego da sadržaj bude bogat ključnom reči.

Proverite BackLink Preporuke

Uvek je bilo važno da se proveri BackLink instrukcija u Google Analitics, ali nakon brojnih Google ažuriranja, sada je to još je veći prioritet nego ikada.

Neke od preporuka će doći iz backlinkova koje ste kreirali, ali neki ne mogu. Važno je da minimizirate svoje backlinkove i obratite veću pažnju samo na visoko rangirane, koji se nalaze relevantnim sajtovima. Ako imate pristup drugim relevantim sajtovima dodavanje svog link na takvoj stranici bi mogao biti veliki plus za reklamiranje i marketing Vašeg sajta, ali ako je taj sajt na kome se nalazi Vaš backlink nižeg ranga, i nepoželjnog sadržaja, može opustošiti uspešnost rangiranja Vašeg web sajta. Obratite veoma veliku pažnju na svoje backlinks veze, uklanjajte one koji bi mogli da oštete ranking i reputaciju vašeg sajta.

Brzina učitavanja Vašeg sajta

Http kašnjenje je važan aspekt Vašeg uspeha sajtova, verovatno i više nego što možete da zamislite. U novom svetu Internet veze velike brzine, posetioci imaju manje strpljenja da sačekaju informacije ili slike da se učitavaju. Budite sigurni da ste Vaše stranice optimizovali za brzinu inače budite sigurni da lagano gubite određene posetioce.

Društveni mediji

Imajte na oku sadržaj svojih akaunta društvenih medija. Ako primetite da jedna specifična strana dobija veliku pažnju, dok druga ne dobija ništa, to mogu biti pokazatelji trenda koji treba da sledite, kao i trend šta je potrebno da bi se poboljšala poseta.

Network upućivanje će Vam pokazati brzo odakle saobraćaj dolazi sa koje stranice se dobija najviše pažnje. Social Media veze su važne ako želite da se dobro prikazujete u pretraživačima.

Podešavanje i Praćenje Sposobnosti Website Pretrage

Google Analitika Vam omogućava da sprovedete podatke o posetiocima sa prilagođenom website pretragom. Poznati "WordPress Framework" je unapred upakovan sa funkcijom za pretraživanje, a možete biti iznenađeni koliko posetilaca ga zapravo koriste. Funkcija pretrage može da pomogne usmeravaju saobraćaja na starije stranice, arhivskog sadržaja i druge informacije koje se ustaljeno izlistavaju na glavnim rezultatima stranica pretraživača.

Spremite se za mobilne korisnike

Mobilni saobraćaj je postao veliki deo bilo kog saobraćaja web sajtova, bez obzira na vrstu i temu koju pokrivaju. Pomoću Google Analitics lako možete proveriti ko Vas sve posećuje i kolika je mobilna pretraga u obimu, i proverite da li je Vaš sajt spreman da ih primi.

Informacije koje su u Google Analitics ide dalje od samo brojeva saobraćaja. Program Vam nudi fotografiju na mobilnom uređaju i prikazuje šta je brauzer sposoban da pregleda i na koji način.

Konkretni pokazatelji metrike web strane

Specifične pokazatelje strana Google Analitics obrađuje i nudi brz način da vidite svoje najgledanije web stranice i aktivnosti posetioca na jednom mestu. Možete videti korake posete za određene stranice, vreme provedeno na svim Vašim stranicama i razne druge vredne podatake kako bi svoje buduće marketinške kampanje doveli do perfekcije. Držeći na oku svoje najpopularnije veb strane bićete u mogućnosti da odredite koji od Vaših sadržaja privlači najveću posetu.

Analitika u realnom vremenu

Google prati posetioce u realnom vremenu, a sada možete i Vi. Gledajući kako saobraćaj ulazi na Vašu stranicu, i proučavajući ponašanje posetioca sve vreme se tu nalaze svi parametri posete. Takođe može da pomogne i da ponudi neki dublji uvid u ponašanju posetilaca na veb sajtu.

Znajući šta posetioci rade dok na Vašoj stranici od ključnog je značaja da se sajt zadrži u vrhu na rang listi. Ako posetilac ulazi na stranici i odmah odlazi, postoji dobra šansa da ta strana ne nudi ono što se traži. Dakle, možete da proverite stranu kako bi se osigurali da ima jasnu poruku da odgovara korektno na pretragu koju su posetioci sajta koristili da stignu tamo. Analitika je odličan alat za razumevanje posetioca I njihovog ponašanja dok su na Vašem Web sajtu. Možete prratiti kuda idu, koliko dugo će ostati, stvorite ideju o tome kako će Vaš unutrašnji sistem povezivanja strana biti poboljšan na osnovu ove precizne statistike.

Jako veliki i kul bonus ove funkcije je mapa sveta na dnu stranice koja Vam pokazuje tačno gde se nalaze vaši posetioci i njihova geo lokacija. Ako ciljate specifičnu zemlju, možete videti da li se iz te lokalne pretrage pojavljuje bilo koji saobraćaj. Ako Vaš Web Sajt ne dobija saobraćaj sa Vašim lokalnim setovanjem za pretragu kampanje, znaćete to odmah, a dobićete i mogućnost da uradite neophodne promene. Takmičiti se na lokalnoj pijaci je ponekad teže nego međunarodnom planu, tako da je važno da budno pratite kampanju sa lica mesta, tako da će te uvek moći uneti promene koje su potrebne da se stvori efikasnija kampanja.

*Hvala vam što pratite i čitate naše blog članke koje smo pronašli za Vas. Nastavite svoje putovanje i obezbedite najnovije Web Developer informacije preko našeg sajta.*

Pozovite nas radi dogovora ili ponude - Izrada sajta




Ako Vam je potreban profesionalan sajt onda je izradasajta tu za Vas