Izrada sajta / vesti

Web i Print dizajn | Blog vesti | uvek bolji, web studio

Blog komentarisanje kao SEO Strategija

Jedna od najstarijih SEO Strategija može Vam se jako isplatiti

Izrada_sajta


Internet marketing je svuda, Blog komentarisanje je potpuno prirodno i kao takvo ponovo donosi poene u SEO kampanjama. Blog komentari su uvek bili nevervatan izvor za SEO iz nekoliko razloga. U današnjem članku, mi ćemo se pozabaviti svim aspektima blog komentarisanja, kao i strategijama o tome kako da u potpunosti iskoriste komentare u svojoj SEO kampanji.

Zbog nedavnih Google ažuriranja, ima dosta konfuzije u svetu optimizacije za pretraživače. Proces je uvek bio isti: pisati SEO sadržaj, optimizacija web sajta i izgradnja povratnih linkova (backlinks). Međutim, zahvaljujući ovim novim promenama, stručnjaci za SEO svuda su doveli u pitanje vrednost povratnih linkova i blog komentarisanja.

Dakle, mi smo se pozabavili sa ova dva pitanja: koliko su efikasni povratni linkovi, a ako je još uvek na ceni blog komentarisnje da li je i ono i dalje odličan način da se postignu bolji SEO rezultati?

BLOG KOMENTARISANJE SVAKAKO DA JESTE DOBRA SEO STRATEGIJA

Iako je i dalje ta zbrka oko blog komentarisnja i povratnih linkova aktuelna, jedna stvar je ipak sigurna: Backlink je jako bitna stvar - bar za sada. Sajtovi sa najviše linkova će i dalje biti rangirani dobro i iznad sajtova sa manjim brojem linkova - čak i ako ti sajtovi imaju veće količine Facebook "lajkova" ili Google “+1’s.” Iako se sve ovo može promeniti u bilo kom trenutku, šanse su da će pretraživači napraviti postepeni prelaz. To znači da bi i dalje trebalo pažljivo graditi povrtane linkove kad god je to moguće kako bi vaš web sajt zaustavio konkurenciju od preuzimanja bolje page rank pozicije.

Za izgradnju mreže povratnih linkova još je važno i to da i dalje treba da se koriste najbolje strategije za izgradnju takvih veza. Backlink strategija, Blog komentarisanje, kada se radi pravilno, može biti jedan od najlakših i najmoćnijih načina da dramatično poboljšate page rankings vašeg sajta. Blog komentarisanje je svakako i dalje odličan način da ih dobijete bolje SEO rezultate.

Zašto su Blog Komentari toliko efikasni ?

Što se tiče tri glavna pretraživača (Yahoo, Bing i Google) vlada zabrinutost, da su povratni linkovi takmičenje u popularnosti. Budući da pretraživači žele da podupru svoje korisnike sa najboljim sajtovima za bilo koju ključnu reč po kojoj se vrše pretrage, pomaže da se zna koje veb stranice obezbeđuju najveću vrednost stvarnim ljudima. Svaki put kada posete sajt zaista uživaju i koriste dodatnu vrednost, a time se povećavaju šanse da pošalju link nazad ka tom sajtu. Bilo da je veza preko Facebooka ili vašeg ličnog bloga, veza je i dalje link. Pošto smo se povezali nazad ka sajtovima stičemo vrednost sajtova sa više linkova koji su prirodno većeg kvaliteta i vredniji od sajtova sa manjim brojem linkova. Sada, pre nego što krenemo dalje, važno je napomenuti jednu stvar nisu svi linkovi jednaki. Naravno, što više veza sajt ima, veća je vrednost samog web sajta. Iz tog razloga, kada sajt sa velikim brojem linkova šalje link ka drugom sajtu, algoritmi pretraživača će automatski dati sud o tome koje su veze sa većim autoritetom.

Pošto su blog komentari automatski vezani za bilo koji sajt, post ili stranicu, ovi komentari dobijaju ovlašćenja sa glavnog sajta. To znači da je “comments blog“ na sajtu sa više autoriteta vredi mnogo više nego komentar na blogu veb sajta koji napravljen ranije. Jer vlasnici bloga uvek traže komentar za njihov sadržaj, većina visoko autoritetnih blogova će dozvoliti komentare. Za internet marketing, to znači blog komentarisanje je neverovatno efikasan način da se dobije mnogo backlinkova brzo.

Povrh toga, blog komentari imaju potencijal da dovedu ciljanog prometa direktno na sajtu bez pomoći pretraživača. Na primer, kada postavite komentar na blog sa visokim saobraćajem, ako je Vaš komentar bio interesantan, posetioci mogu da kliknu na link u Vašem komentaru da posete Vaš veb sajt. Pošto uvek treba da bude postavljanje blog na blogovima u svojoj sferi delovanja, dobićete ciljani saobraćaj i veze putem bloga za komentarisanje.

Izgradnja kredibilnih relacija

Kao i svaki iskusan internet marketing možemo da primetimo, izgradnja odnosa sa drugim blogerima u internet marketingu je izuzetno važna - pogotovo kada tek počinjete. Ako imate nameru da stalno dodajete diskusije u okviru komentara i u okviru postova na blogu, blogeri će biti mnogo više spremni da Vam dozvole da reklamirate svoje povratne linkove u nekim slučajevima čak će povezati nazad i vaš sajt! Sve ovo može dovesti do povećanja ciljanog web saobraćaja, kao i drastično povećati Vaš SEO autoritet. Zbog spam komentara, skoro svi web masteri će zabraniti komentar kao da je spam ako sadrži povratnu vezu ili link. Zato je potrebno da gajite dobre prijateljske odnose kako bi vam se to dozvolilo.

Pronalaženje blogova za komentarisanje

Prvi korak vezan za blog komentarisanje je pronalaženje blogova za komentarisanje. Možemo to uraditi pomoću različitih načina i besplatnih alata. Uglavnom Google!

Sajtovi su svrstani u oblastima. Ove oblasti deluju kao krovna konstrukcija za sve u okviru Vašeg sajta. Na primer, ako imate sajt  "hrana za zlatnu ribicu," vaš ukupna oblast delovanj će biti "zlatna ribica." Svi veliki pretraživači će pretraživati takvu vrstu relevantnost prilikom razmatranja veze. Ako dobijete vezu od nekog u svojoj sferi delovanja, link će biti mnogo efikasniji nego link iz potpuno nepovezanih relacija.

Kada počnete blog komentarisanje, komentarišite uglavnom na blogovima koji su u Vašoj sferi delovanja. To će učiniti da vaše veze i linkovi imaju veća ovlašćenja i pružaju Vašem sajtu saobraćaj koji ima sklonosti i smer delovanja ka temi vašeg sajta.

Social Media za Blog Komentarisanje

Glavni razlog zašto RSS nije tako popularan je zbog novih društvenih medija koji preuzimaju gotovo web stranice. Web sajtovi poput Facebooka i Twittera su postigli da lako prate sajtove bez potrebe da koristite aplikacije trećih lica ili da vaš e-mail akaunt bude svakodnevno spamovan.

Povrh toga, sajtovi društvenih medija takođe su dodali još jedan veliki alat blog komentar alatke koje imaju mogućnost pronalaženja novih blogova u određenim oblastima odnosno tematski opredeljeni blogovi. Za razliku od RSS, gde samo primate ažuriranja sa blogova, sajtovi kao što su Facebook i Twitter mogu Vam pomoći da pronađete nove blogove u okviru vaših oblasti i tema. Iako postoji mnogo načina da se pronađu novi blogovi na Google ovo predstavlja lepu privilegiju i prednost u korišćenju sajtova društvenih medija. Umesto da izađete i pronađite nove blogove, bićete automatski obavešteni o novim porukama u okviru novih blogova.

I, naravno nikada ne zaboravite aspekt izgradnje prijateljskog odnosa. Iako je blog za komentarisanje odličan za izgradnju odnosa za sopstvene linkove,  retweettting je takođe dobra opcija, deljenje bloga sa Tvitter i Facebook akunta. Bloger kao vi pomaže da se promovišete i vi i blog. A kada vlasnik bloga ustanovi da mu donosti dodatnu vrdnost biće još otvoreniji za poveyivanje sa vama ili dozvoliti da postavljate blogove kao stalni gost.

Google obaveštenja

Google obaveštenja je apsolutno fantastičan alat za sve koji se bave internet marketingom. Možete podesiti specifične ključne reči u okviru Google programa signali, i kad god blog iz vaše oblasti obavlja ažuriranje sa ključnim rečima, dobićete e-mail. Kao što pretpostavljate, ovaj alat će Vam pomoći da pronađete nove blogove i da vidite nov i svež sadržaj koji se postavljen u vašoj sferi i oblasti kojom se bavite. Kada podesite da Vam pristižu Google obaveštenja, napravite i ispravku da se pojavlju samo Google upozorenja te vrste, inače vaš e-mail će biti spamovan linkovima koji se ne mogu nazvati komentarima već klasičnim spamom.

Pravilan Anchor Tekst

Sa povratnim vezama (backlinks),  jako je važno koristiti odgovarajući tekstualni sadržaj. Ako nemate pravi anchor tekst sadržaj, povratne veze (backlink) neće biti usaglašene prema ključnim rečima koje ciljate. Umesto toga, računaće se ne uzimajući u obzir tekst sadržaj koji prati povratne linkove.

U okviru blog komentara, obično je polje "ime"  mesto gde će vaša link /veza da ide. To znači da bi trebalo staviti ispravan "Anchor Tekst" u navedenoj oblasti. Vraćajući se našoj "goldfish činiji" primer, Vaše sidro tekst je "akvarijum", tako da bi to trebalo staviti u polje za ime. Međutim, takođe treba da se setimo Web masteri ove linkove obeležavaju kao spam. Iz tog razloga, možemo dodati lep lični pečat na polju za ime. Ovakav plus komentar dodaje vrednost i osigurava Vas da će Vaši komentari biti odobreni od strane administratora i vlasnika bloga.

Ne zaboravite, blogeri znaju šta radite na ovim blogovima i koje su Vaše namere u okviru kometara koje postavljate. Oni znaju da želite da dobijete link do vašeg sajta i povećate svoje rangiranje. Međutim, sve dok ih pomažete dodavanjem u diskusiju i čineći svoj komentar što je više ličnim, oni će biti sretni da Vam daju pravo da postavite neke povratne linkove. Povrh toga, ako dosledno obezbeđujete vrednost sa Vašim komentarima, možete očekivati da čak i promovišu svoj sajt zajedno sa Vašim. Ovo je snaga koja dodaje vrednost i izgradnju odnosa sa blogom za komentarisanje!

ZAKLJUČAK

Pokrili smo sve najbolje tehnike i strategije za blog komentarisanje. Iako postoje mnoge promene koje se dešavaju u svetu pretraživača, Blog komentarisanje ostaje efikasna strategija - bar za sada,.

Ako ste pratili tehnike i strategije navedene ovde, vi ćete postići tri velike stvari:

-          Veze sa relevantnim blogova

-          Odnosi sa blogerima u svojoj oblasti delovanja

-          Ciljani saobraćaj od strane posetilaca koji čitaju Vaše komentare.

Nikad ne potcenjujte moć odnosa organske pretrage na blogu gde je dozvoljeno komentarisanje. Čak i ako je sajt “no follow,” i dalje možete dobiti saobraćaj i graditi odnose aktivno komentarišući na blogovima. Iz tog razloga, nikada ne bi trebalo da preskočite blogove koji su “no follow,” posebno zbog toga što se većina blogova trudi da spreči spam na prvom mestu tako da su u većini slučajeva “no follow,” blogovi u pitanju. Na kraju, koristite lični pristup u kometarisnju na blogovima. Uključite se u diskusije koje pružaju vrednosti sa svakim novim komentarom. Za ovo je potrebno malo više vremena, ali će se isplatiti na kraju. Dakle, šta čekate? Počnite dodavati vrednost Vašem sajtu sa vašim komentarima i gledajte kako statistika posete raste!

*Hvala Vam što pratite naše blog članke koje smo pronašli za Vas. Nastavite svoje putovanje i obezbedite najnovije
 Web Development informacije sa našeg sajta.*

Pozovite nas radi dogovora ili ponude - Izrada sajta




Ako Vam je potreban profesionalan sajt onda je izradasajta tu za Vas