Izrada sajta / vesti

Web i Print dizajn | Blog vesti | uvek bolji, web studio

Društvene mreže - Priručnik

Kako izgraditi prisustvo na socialnim mrežama

Izrada_sajta


Iako su društveni mediji već neko vreme veoma značajani, još uvek ima dosta konfuzije koja ih okružuje. U ovom trenutku, vlasnici firmi razumeju da su društveni mediji važna stvar. Ali kako da zaista iskoristite prisustvo na njima? Kako da preobratimo strane naših društvenih medija. Kako da se iz prazne stranice sa nultom posetom pretvorimo Social Hub? U današnjem članku, mi ćemo da pogledamo nekoliko načina na koje možete da uradite ovo.  Ovo je mesto gde će se većina ljudi zaglaviti. Naravno, možemo da razgovaramo ceo dan o prednostima koje postoje kada se ima veliki broj sledbenika na mrežama, ali dok se to postigne besmisleni su razgovori o nečemu što nije činjenica već je sasvim suptno. Na samim počecima delovanja obično je veoma mli broj svega toga “Likes” “Tweets” i “Follows”.

Privlačenje “Likes” “Tweets” i “Follows”

U stvarnosti, privlačenje simpatije je mnogo jednostavnije nego što većina ljudi misli. U suštini, radi se o dovođenju web saobraćaja na vaš web sajt, onda pretvaranje takvog saobraćaja u "lajkove" i "pratioce". Stoga, umesto da brinete o tome kako možete privući korisnika na Vašoj platformi, najbolje je da se fokusirate na povećanje stope konverzije odnosno upotrebe usluga i informacija na Vašem sajtu. Sada, ako zaista želite da se držite nekih od platformi, možete koristiti oglasne mreže na svakoj platformi. Facebook Ads posebno je odličan način da se brzo dobije velika količina “Likes”. Ovo je rečeno, u mnogim slučajevima, vi ćete sigurno potrošiti veliku količinu novca kako bi pribavili dobre sledbenike “Follows” kolokvijalno rečeno folovere.

Izveli smo test na nekom od naših sajtova i potrošili € 400 za oko 5.000 likes. Tada smo ustanovili da tu ima mnogo varijabli i promenljivih u igri, ali kao što smo otkrili, bolje finansiske rezultate smo imali kada smo trošili samo naše vreme i resurse na optimizaciji stranice u najvećem broju slučajeva i ekonomski je to sigurno izvodljivije i isplativije.

Jedna od odličnih ideja je da se uključi boks koji prikazuje sve ljude koji vas prate na bočnoj traci vašeg sajta. Facebook obezbeđje tako nešto u vidu takozvanog widget-a ... to je jednostavna stvar koja se svodi na kopirajte i prenesite kod na svoj sajt. Pored toga, dobra ideja je i stavljanje “like” and “tweet” dugmeta na vrhu i ispod vaše poruke. To je odličan način da se sadržaj deli na Facebook ili Twiteru.

Metode interakcije

Kada imate pristojan broj “Facebook” fanova ili “Twitter follovers”, možete početi da eksponencijalno rastete. U ovom trenutku, trebalo bi da se fokusirate na interakciju, jer će Vam to pomoći da izgradite svoj profil mnogo više i bolje. Baš kao optimizacija i konverzije su odličan način da počnete, kada dosegnete određenu tačku, ulaganje vremena na Facebook i Tvitter i dostignute interakcije sa mrežom koju ste oformili će biti više od koristi nego li trošenje sredstava na obasipanje vašeg web sajta sa novim ne kvalitetnim saobraćajem (razume se ovo je dešavanje nakon što već imate pristojan broj folovera ili pratilaca). I na Facebook-u i Twitter-u, trebalo bi da pratite i imate orijentaciju ka pojedincima ili firmama. Što više ljudi imate na svojoj strani koji je zainteresovani za Vaš brend, poruke ili proizvode, veća je verovatnoća da ćete postati uticajni ili žargonski rečeno “influencer” na toj platformi.

Postoji nekoliko načina na kojima se zaista mogu dobiti interakcije
kada radi
š na nekoj Facebook stranici ...

Jedan od načina je da se dele brendirane slike i citati sa Vašom publikom, i kaže “if you like this, please share!” ili "ako Vam se ovo dopada, molim vas delite!" Ako na ovaj način postavite citat ili sadržaj koji zaista privlači ljude, oni će biti spremni da ga podele sa ljudima koje poznaju. Ako ti ljudi poput onoga koji je podelio ili lajkovao Vaš sadržaj urade isto, postoji dobra šansa da će lajkovati i deliti ceo Vaš web sajt.

Ako ćete da uradite ovo, uradite to dosledno!

Trebalo bi da delite sadržaje na društvenim medijima i platformi često, i sistematski. Svaki sadržaj je drugačiji, zato obratite pažnju na svoje sledbenike. Možete koristiti razne platforme da Vam pomognu u upravljanju Vašim porukama, da bi to izgledalo kao da celodnevno neko sedi postuje na socialnim mrežama, i to samo prividno izgleda kao Vi a u stvari to rade te softverske platforme.

Još jedan odličan način da se uključi publika je da postavite pitanje. Ako kombinujete slikom i sa citatom, imate sjajan recept za odlične interakcije. Ako ne pitate sledbenike ništa, velike su šanse da nećete dobiti ništa odnosno nikakvu interakciju. Dakle, zašto ne izađemo iz kutije i krenemo u interakciju sa pratiocima i virtualnim prijateljima? Pitajte ih šta misle, šta bi oni uradili, ako imaju šta da podele, bilo šta zapravo, samo ih uključite i dovedite u iskušenje da odgovore. Što više interakcija dobijate, veća je verovatnoća da će Vas ostali pratioci videti kao veoma vrednog za komunikaciju.

Pišite informativne poruke, korisne ili u najmanju ruku zabavane. Želite da se ljudi sete ko ste i šta imate da kažete. Cilj na društvenim mrežama je da se uspostavite kao ekspert u određenoj areni ili oblasti, tako da kada ljudi treba da saznaju nešto o Vašoj temi delatnosti ili pak o Vašim proizvodima sete se vas. A nakon toga oni će vas lako pronaći kada treba da obave takozvanu konverziju odnosno kupovinu od vas!

Takođe nema ničeg loše u tome da kroz Vaš sadržaj na web sajtu provučete i dozu humora, samo se potrudite da u svemu tome ne izgubite profesionalizam. Malo humora u vašem postu može da bude ok, ali imajte na umu, da ako imate veliku publiku, neće svako naći da je Vaš humor ukusan ako niste pažljivi. Ne eliminišite celu jednu gomilu prijatelja i pratilaca,da bi se samo mali deo vašeg publike grohotom smejao.

Dakle koliko bi trebalo dabude Tweeting ili Posting?

Ne postoji magični broj za Vašu unos Tvitova ili Postova na bilo kojoj platformi društvenih mreža. Najbolji način da se izmeri koji je to broj je da upoznate jako dobro Vašu publiku i da naučite ko su oni u stvari. Pogledajte koliko oni često pišu ili postuju, kada komentarišu najviše pa se rukovodite tim parametrima. Ako je Vaš sadržaj jako dobar, a vi ga postavljate dovoljno često sigurno će Vas svi držati u svojim glavama, ali nije sva publika ista pa vodite računa i o tome.

Počnite sa nekoliko postova nedeljno. Isprobajte različite dane, različita vremena, sve dok ne pronađete one koje su primećeni najviše. Ako je vaša publika neka profesionalna zajednica, najverovatnije puna ljudi koji stoje iza šaltera u velikim kancelarijama, razmotrite postavljanje postova pre radnog vremena, za vreme pauze za ručak, i odmah nakon radnog vremena kada mislite da ćete postići najveću pažnju.

Ponudite neke vrlo ekskluzivne ponude

Kada postujete teme koje dotiču vaš posao postuj te nešto kao ekskluzivnu ponudu za sve koji “Likes” “Tweets” ili “Follows” koji to urade sa Vašim sadržajem kako bi dobili korist u vidu povećanog web saobraćaja koji Vam definitivno podiže vrednost. Postovi sa kojima pravite takozvane prodajne pitcheve treba da svedete na minimum jer ih svi shvataju kao spamovanje. Dakle kada postujete nešto vezano za Vaš posao budite sigurni da to nešto daje neki benefit publici a ne naguravate svoje proizvode ili usluge ljudima u lice i na silu. Na kraju, kada nešto šerujete na Facebooku uvek imajte na umu kontrolnu instacu u vidu Facebook’s EdgeRank Algorithm koji kontroliše sadržaje.

Jednostavije rečeno što više interakcije Vaši postovi postignu više ljudi će ih deliti ili lajkovati. Dakle ako imate samo jedan ili dva lajka po postu a prati Vas 1000 fanova velika je verovatnoća da će to videti samo njih stotinak. Sa druge strane ako ste uhvatili 15+ lajkova a imate 1000 fanova značajna većina če to moći da vidi.

Hej, a kada vidite da neko odgovora na Vaš post ... .prihvatite ga! Ako neko šeruje u bilo koje doba, komentariše Vaš post, morate biti responsive i ispratiti to sve u realnom vremnu. Naravno ne možete biti na kompijuteru celog dana ali koristite mobilne telefone ili tabove ili druge mobilne gadžete. Nema razloga da Vaš brzi odgovor izostane. Brzo se zahvalite lajkute nešto sa suprotne strane, ili pak napišite nešto gde stavljate do znanja da ste jako zahvalni na interakciji. Ne ostavljate nikog da visi u sajber prostoru bez vaše reakcije jer taj Vam se sigurno neće posvetiti ponovo.  Stoga, kada postavljate nešto na Facebook-u, dajte sve od sebe da se to svima dopadne što više. Ovo osigurava da će sve više i više ljudi videti Vaš post.

*Hvala Vam što pratite naše blog članke koje smo pronašli za Vas. Nastavite svoje putovanje i obezbedite najnovije
 Web Development informacije sa našeg sajta.*

Pozovite nas radi dogovora ili ponude - Izrada sajta

 




Ako Vam je potreban profesionalan sajt onda je izradasajta tu za Vas