Izrada sajta / vesti

Web i Print dizajn | Blog vesti | uvek bolji, web studio

Kvalitetan online sadržaj

Kako promovisati Vaš sajt sa Kvalitetnim Online Sadržajem

Izrada_sajta


Postoji mnogo razgovora o tome koliku ulogu sadržaj igra u Vašoj Page Rank listi koju pretraživači formiraju nakon pretrage svojim programima takozvanim robotima. Međutim, lako je izgubiti iz vida principe u radu Vašeg sadržaja koji se pojavljuju u pokušaju da se web sajt optimizira za dobre pozicije rang listi pretraživača. Svrha sadržaja je da promoviše Vaš brend i da se izgradi vrednost Vaših proizvoda i usluga, a zato je dobra marketinška strategija baš taj vredan sadržaj koji je ključ za vođenje uspešnog online poslovanja. Čak i ako ste orijentisani offline kao firma koja koristi web sajt da generiše svoj biznis, dobar kontent ili sadržaj je uvek dobra marketinška strategija i može pomoći da se iskoriste moći interneta do kraja. U ovom članku ćete naučiti tri najvažnija principa dobrog sadržaja i marketing strategije odnosno kako možete da ih koristite da podignete donju liniju kroz koju prolazi Vaš online marketing.

Princip prvi : Zaradite poverenje sa Vašim web sajt sadržajem (Website Content)

Prvi cilj Vašeg sadržaja treba da bude zaraditi poverenje Vaših klijenta, koje se najbolje postiže edukacijom o vrednosti Vaših proizvoda i usluga. Prečesto online sadržaj promoviše više nego što obrazuje, što nije najbolje mesto za početak saradnje sa nekim ko je samo u poseti sajtu i možda nikada nije čuo za Vašu kompaniju. Sa druge strane, sadržaj jednostavno služi za rangiranje u pretraživačima i nema niti i supstance za prosečnog čitaoca zainteresovanog za temu koju pokriva Vaš Web sajt.

Oba ova pristupa su pokušaj da zaradite nečiju saradnju pre nego što zaradite nečije poverenje, što je skoro uvek teška borba. Uvek je bolje da se preko sadržaja sajta isporuči i sam SEO i obezbedi Vašim posetiocima veća vrednost unapred. Jedan mudar online marketing stručnjak Robert G. Allen, je izneo svoj stav na ovu temu koji sjajno oslikava potrebe dobrog sadržaja "Bez obzira šta prodajete, Vi ste na kraju i u poslu obrazovanja."

To je zato što obrazovanjem svojih klijenata pozicionirate svoju kompaniju kao autoritet i to gradi poverenje i podstiče ih da nastave sa sledećim korakom ...

Upravo su Google-ove ispravke u informisanju vlasnika web sajtova sve bile usmeravane na ovaj način pisanja sadržaja. Kvalitetan sadržaj je jedini način da ćete postići poverenje pretraživača, a razlog za to je jednostavan, Google pretraživač zna da treba da zaradite poverenje Vaših posetilaca, tako uspostavljanje rankiranja sajtova na pretraživačima funkcioniše na istom principu na temelju izgrađenog poverenja.

Dakle, pišite sadržaj koji informiše, zabavlja, a i podučava Vaše čitaoce. Radite članake koji daju odgovor na pitanje i korak po korak sa uputstvima odličan su primer kako bi trebo da izgleda članak kojim trebate da ispunjavate svoj sadržaj na Vašem web sajtu. Ako uzmete u obzir da većina ljudi koristi pretraživače da nađu odgovor na pitanje, onda bi trebalo da bude lako videti da Vaš sadržaj treba da odgovori na ta postavljena pitanja.

Princip drugi: Povećajte poverenje sa E-mail marketingom

Ako ste efikasno obrazovali svoje posetioce sa sadržajem web sajta, sledeći korak je da dostavite vrednost preko vaše email marketing kampanje.  Svojim kupcima dostavite vrednije sadržaje neki "e-mini-kurs" koji ćete poslati njima u razmaku od šest ili sedam dana. Ovakav pristup salnja mini kurs na e-mail je često efikasniji nego da se nudi besplatno preuzimanje putem downloada. Zato što nudite e-kurs to Vam daje razlog da tražite njihov e-mail i ujedno način koji osigurava da će oni dobiti nešto vredno u svoj inboks.

Dakle uverili ste ih da se na Vašem sajtu nalaze jako vredni sadržaji ali slanjem email sa još vrednijim sadržajem tipa e mail kurs će ih još više učvrstiti u uverenju da mogu da Vam poklone poverenje i da će putem e-maila stići još vredninji sadržaj. Ako ste servisna kompanija, obezbedite obrazovni kurs koji uključuje studije slučaja (svedočenja korisnika) Vaših sadašnjih i bivših kupaca u okviru nastavnog sadržaja. Ovo je savršen način da iznesete na tržište svoje usluge a da to ne izgleda kao promocija.

Kada koristite ovu strategiju, važno je zapamtiti da treba da se "daje Vašoj publici nešto što oni žele i trebaju, a ne da im se prodaje ništa. To je teško izvodljivo, ali morate da nam verujete na reč ... bolje je dati, a onda ćete sigurno i dobiti.

Mnoge kompanije ne prate ovaj princip i "koče" neke od svojih najvrednijih sadržaja, jer oni ne žele da dele svoj visoko vredni sadržaj tek tako. Međutim dokazano je da što je viša vrednost koju poklanjate, veća će biti vrednost koju će vaši klijenti imati od Vaših proizvoda i usluga koje im nepoklanjate nego prodajete. Ova visoka vrednost će biti sledeći princip marketinškog sadržaja i strategije, a i sve će postati mnogo jednostavnije ...

Princip treći: Konvertujte Vaše “Besplatne” klijente u one koji plaćaju

Pod uslovom da ste pratili prva dva principa, pretvaranja kupaca koji besplatno dobijaju vredne sadržaje putem mejla u klijente koji plaćaju bi trebalo da bude mnogo, mnogo lakše nego ako ste počeli odmah sa promocijom. Nakon što je vaš Mini-kurs-mailom završen, možete započeti slanje promotivne e-poruke Vašim klijentima nudeći im "sledeći nivo" vrednosti koji šaljete preko mini-kursa i e-pošte. Važno je nastavite da im šaljete obrazovne mailove visoke vrednosti i promotivne poruke u tim e-mejlovima.

Većina internet marketing stručnjaka tvrde da je promocija 10%, a 90% obrazovni materijal i dobar odnos. Ovim ćete obezbediti poverenje koje ste već izgradili preko svog sadržaja na mreži i e-mail marketinga. Još jedna efikasna strategija je da pozovete svoje e-korisnike da pošalju pitanja u vezi materijala koje im već pružate. Ovo je veoma efikasno, jer Vi sada prilagođavate sadržaj sa njihovim potrebama i možete da naučite kako da napravite, paket i promovisati svoje proizvode i usluge. Ljudi vole da se osećaju vredno, i iskreno, da nije bilo njih, Vaš posao bi bio bezvredan, tako da su vredni ... tretirajte ih kao takve i vi ce imati velike koristi od takvog tretmana.

Princip četvrti: Konvertujte Vaše “Besplatne” klijente u one koji plaćaju

Nakon što ste konvertovali svoje slobodne kupce u klijente koji plaćaju, važno je da nastavite sa izgradnjom još boljih odnosa sa njima. Na ovaj način, možete ih promeniti od kupaca Vaših proizvoda i usluga u promotere Vaših proizvoda i usluga. Previše trgovca vidi prodaju kao zatvaranje posla kada ona treba da se tretira kao otvaranje još prisnijeg odnosa. Postoje dve dinamike pretvaranja kupcima u promotere:

Prvo, nastavite da ih edukujete kako da dobiju najviše od kupljenog. Kakve informacije i smernice možete da obezbedite da bi bili sigurni da dobiju najviše vrednosti iz njihove kupovine? Ponekad to uključuje više besplatnih informacija, a ponekad to znači promovisanje dodatnih proizvoda. Opet, budite sigurni da imate zdravu ravnotežu između ta dva tako da nastavite da gradite njihovo poverenje. Ako nastavite da im dajete vrednosni sadržaj, veća je verovatnoća da će i oni promovisati Vaš brend kao jako dobar.

Drugi deo pretvaranja kupca u promotere je podsticanje u zamenu za nove preporuke kupaca. Ne treba ih samo zamoliti da pozovu svoje prijatelje da posete Vaš web sajt ili da se pridruže na Vašu mailing listu. Umesto toga, nudite im besplatan poklon u zamenu za njihove napore, ili takmičenje i nagradu kao poklon kupcu koji Vam donosi najviše preporuka. To će Vas osnažiti da iskoristite poverenje koje ste već stekli sa njima. Srećno!

Zaključak

Kada počnete sa pružanjem sadržaja na svom sajtu, uverite se da je sadržaj koji nudite vrhunskog kvaliteta i nešto korisno za Vaše čitaoce. Nakon što izgradite odnos poverenja sa svojim čitaocima onda možete početi da gradite i e-marketinšku kampanju. Dakle, odobrite kortisnicima pristup vrednim sadržajima i oni će ponuditi svoj e-mail za Vaše slanje više materijala. Kada to uradite, uverite se da je ono što im dostavljate vredan sadržaj iz njihovog ugla gledanja, i ne pokušavajte da im prodate nešto. Ako im je obećano nešto besplatno, oni to očekuju, bez ikakvih skrivenih reklamnih stvari, pa red je da im to i dostavite kao što je obećano.

Nakon što izgradite poverenje, možete otpočeti usporeno dodavanje svojih najpre manjih promocija koje teže konverziji i prodaji, tada može početi izgradnja lojalnosti koja će pretvoriti Vaše kupce u predstavnike Vašeg brenda i Vašeg proizvoda. Sve mora da se uradi u koracima, i to je veoma važno da svaki korak bude pravilno i pravovremeno odrađen. Samo na ovaj način korak po korak uspeh u dostizanju prodajnih ciljeva je garantovan.

*Hvala Vam što pratite naše blog članke koje smo pronašli za Vas. Nastavite svoje putovanje i obezbedite najnovije
 Web Development informacije sa našeg sajta.*

 Pozovite nas radi dogovora ili ponude - Izrada sajta




Ako Vam je potreban profesionalan sajt onda je izradasajta tu za Vas